lalalala

This is a short story from teenagers girl , the true story based on her life =)

Wednesday, February 6, 2013

NEW YEAR & NEW LOVE :)

Assalamualaikum :)

Hey guys, Memang lama gile tak update kn? Its alright. Now nak story about my new love ! Mr.comel? Can we just forget about him? No more about him. now were just friends. this is my decision. And yes ! aku ego sangat . hehe . His name is Amir Amirul Ashraf. Sedap kn? haha. Actually, kiteorg jiran bile time bazaar ramadhan. Dia dh 2 tahun usha aku. and yes , jujur aku pun ada usha dia jugak. haha :3 ! Memang tak sangka gile kteorg boleh bersama. Dia ni memang sweet habis. sweet lah dri lelaki yg pernah aku kenal. Pehh. Bersyukurlh dapat bertemu dgn dia. Semua ni ketentuan Allah swt. Rasa bahagia sangat dengan dia. Kami couple 1feb 2013 and sejak dari haritu sampai harini kiteorg tak berhenti meet. gmbr mmg banyak but takkan nak upload suma? haha. Gile lh mmg tak jemu pun sbb cara dia layan aku pehh. Cair habis~~ Bhahaha. Bagi aku dia okay what, rupa paras tak penting , kalau rupa boleh bawak kebahagiaan takpe jugak. ni harap muka je ada tapi aku tak bahagia tak boleh jugak kn :) hehe . REALLY IN LOVE W HIM! And guess what , esok nk pergi rumah mama and papa dia. ahh. haha. Okay wat lek dekna. kau boleh! yes! Haha. And after this korang janganlah tanya pasal ex aku si kecik tu. Serious aku bahagia gila dgn keputusan aku. :) Hidup kene mencuba, Fareez kata biaq pi org nak kata apa , janji kite Enjoy! jyeahh buddies! XD haha. Okay glad to meet all my buddies this weekend. cuti la katakn. wieeee!

Insyallah, Kalau ada rezeki akan aku tulis lagi cerita kisah kami :) Past is past. yeahhhh!

No comments: