lalalala

This is a short story from teenagers girl , the true story based on her life =)

Wednesday, August 1, 2012

HELLO!

Assalamualaikum~!!

Hey bloggers and readers XD . Semalam man city VS malaysia kan ? Kalah doh malaysia . Whatever it is , #Harimau malaya tetap di hati! Jyeahhh . Memang letih pergi Bukit Jalil semalam. Sesak but okaylah. Semangat malaysia kan! kau ada ? ;p haha. 

Next topic is , Alhamdulillah , Bisnes okay berjalan dengan lancar . Okay nak story ni . Aku sebenarnya haihh . Pelik tapi mybe itu cara matang kot bagi dia. tak budak2. cmni , Ex aku si naem mmg berniaga tiap2 tahun sebelah khemah aku , dekat Masjid india. Aku memang tk curang kot. Bagi aku , cukuplah mengukirkan senyuman dibibirkan . bukannya nk couple balik pun. aku dh ada kecik kot ^^ ! Haa , Naem tegur that day , "Hey deknaa , sihat?" and i was like ":)" Nak lebih2 pun xboleh jugak. And the next saturday , my sis told me , naem bgtw dia yg cakap aku ni sombong . haha sorry naem . tkde niat nk buat naem tu fikir cmtu. And, tiba2 budak2 khemah dia dtg , sebab ada sorang lelaki tu nk berkenalan disebabkan kakak aku bgtw yg aku sudah berpunya . okay then , kawan jelah . Aku no hal. haha Budak tu cakap dri firstweek dia perhatikan aku. Nak bangga jap? ehem. kisah nak kata aku poyo? Bhahaha. When aku bgtw kecik. dia relax je. tak mengamuk apapun. sebab dia tahu aku ni mmg setia dgn dia. nk berkawan pun kawanlah. ada batas. i love your style sayang :) Jeles tu mmg ada. tapi bukannya aku nak. haa. Hati aku ada dia je. kan b? ;p . Bila aku tanya dia , "B kt mana?" Dia jawab. "B dekat hati syg" . Haha sweetnya. then dia tanya aku. "syg dekat mana ?" lalu aku menjawap "syg ada dekat masa depan b :D" dia terus perghhh. haha kelakar tau but Alhamdulillah so far , hubungan aku okay dengan dia. Ayies pun bbm aku cakap mcm2 psl kecik. :) Tk sbrnyaaa nak tunggu sabtu ni. Ehem, ada apa ye ? Tunggu la ^^!

No comments: