lalalala

This is a short story from teenagers girl , the true story based on her life =)

Sunday, May 27, 2012

Friends make me smile :)

Assalamualaikum~
Hello everyoneeeee ! yeahhhh . Fun gilaaa lepak dengan dorang . haha sheikh ismael dengan my farah sillay pun ada with us but dorang pergi mana ntah time kiteorg snap pic ni . Malam tu pukul 12am ayish semua pick up aku kt rumah and lepak dekat bukit ampang . syiok la jugak :) Lepak2 minum , makan semua . Memang the best lah kiteorg bila gossip <3 Haha , Kutuk mamat pyscho and puji si mr comel . Agagaga XD perangai dekwan memang comel sgt ! U , dorang yg story mcm2 pasal u . hehe . Dont worry . semuanya okay2 . tkde keburukan pun mcm pyscho tu. muahahaha XD and after that pergi zouk club dekat kl . Saja round2 tgk suasana. Bestlah! Ayish bawak kereta mcm nak berlumba , nyanyi ramai2 dalam kereta . pasang radio kuat2. Fun gila weh! Hehe takkan lupakn kenangan tu <3 . Bila lagi nak lepak guys ? Haha , kene tggu farah sillay balik blaja la nampaknyee . Dekwan jealous ;p hahaha . Smart kan picture ni ? siapa yg ajar suruh angel mcm tu macam ni. haha aku la :D Balik tu nak melalak boleh pulak artis karaoke dah close . Bangang je. Baru nak melalak. Haha dah takda benda . aku pun balik rumah . dalam pukul 4am baru sampai rumah :) Nak kata liar ? Pundek sial kau lah . bukan aku pergi memantat . Dengan BESTFRIEND FOREVER kot ! Doranglah yg always lindung aku dari mamat pyscho macam kau ;D hehe . Dari kau ? ahh malas nak cakap . haha . Setakat kawan dalam facebook apa cite . jumpa , lepak , cite masalah , tolong menolong , nasihat menasihati , ada bila perlu . itu dinamakan BESTFRIEND FOREVER! Okay ? :) Korang kawan aku sampai bila2 . Takkan pernah nak lupakan . Kawan yg sangat sporting . kepala gila2 . haha rinduu rinduuuu <3

p/s: Mr comel , jangan jealous taw . i always put you are number one in my heart . cewahhh XD 

No comments: