lalalala

This is a short story from teenagers girl , the true story based on her life =)

Friday, February 8, 2013

Meet his parents :D

Assalamualaikum :)

Hey guys, 
Okay. Begini ceritanya. Hehe. Amir ni tak henti2 ajak aku meet parents dia. Segan gile. Aku pun setuju akhirnya. Dgn muka tak malu pergi lh rumah dia dekat Klang. Alhamdulillah parents dia okay sgt. Satu hari kiteorg keluar, gile best. haha. aku merajuk dia pujuk. haihhh, Sayangnya dekat amir ni >,<

And guess what?! Parents dia suruh nikah. WHAT! Memang terkejut habis. Amir cakap, kalau parents dia dh suke seseorang tu haihh mmg habis lah. okay. Aku sndri confuse takot suma ada. Sebab aku masih muda. takkan dh nak kawin kn? Takpelah, Amir cakap abai je apa yg parents dia cakap. Okay aku pun abai. haha. Serious memang terkejut sgt. rasa mcm pehhh. gile ah. Pernah tak korang rasa mcm apa yg aku rasa? Bhahaha. Rasa nak sangat kawin tapi takut sbb masih muda.

Amir cakap, ada rezeki nk masuk meminang. yeye lah tu kn amir! haha. Apapun, doakan hubungan kami kekal dgn lebih lama ye kawan-kawan :D Kalau Mama dan baba dh restu. tkda masalah rasanya. haha

Okay, Thanks sebab sudi luangkan masa utk baca blog yg dh lama gile mampus tak up to date ni. hahahaha. Serious busy dgn amir. kbye! bhahaha. Bulan3 dh nk sambung blajar. Haihh. Now dh nk cuti raya cina dh. Lagi lah banyak plan! hahahahahha. ok lah byebye XD

No comments: