lalalala

This is a short story from teenagers girl , the true story based on her life =)

Tuesday, March 5, 2013

Wedding Amir & Atin :)

Assalamualaikum !


Alhamdulillah, Kakak amir akhirnya sah menjadi isteri kepada suaminye :) .
Tak sangka kak atin dh kawin. Dulu dorang ni sweet couple taw. Couple pun lama. Baguslah dorang dh selamat diijabkabulkan . Haritu 3mac. Aku kluar rumah awal. Sbb kiteorang konvoi ramai2 dari tol jalan duta sampai lah ke Taman Batu Muda. Sangat fun bila kereta kami semua pasang emergency signal & Macam raja bila polis trafik iring kiteorg sampai ke destinasi. Gile best! Bangga gile bila jalan jem , traffic light merah tapi jalan tu mcm mak bapak kami punya. Haha.

Seronok bila berjumpa dgn family amir. Mama and papa :) Sangat happy! Sporting sgt. hehe. Bila lah turn kami pulak? Mama amir dh tanya bila nak masuk meminang. haha. Aku pulak yg kene -__- Amir lh yg kene masuk meminang! :p . Insyaallah, Dengan restu allah. Kami ingin menjadi pasangan yang halal. Kene kumpul duit dulu. kn amir kn? hikhik! Kalau boleh, aku taknak couple lama2. org2 tua kata tk elok. lagi bagus mempercepatkan akad nikah ni, Nenek aku pun tak bagi cpl lama2. suma suruh nikah cepat2. ALAMAK! haha. Sangat bersyukur bila Allah s.w.t temukan aku dgn Amir Amirul Ashraf.

Buat masa ni, kami sering bertemu. Rindunye kalau tk jumpa. haha. Boleh dikatakan setiap hari lepak. jumpa. borak2. Sampai dtg rumah lepak sampai tengah2 malam -_- disebabkn aku malas nk lepak luar. Amir lh kene dtg rumah kalau nk meet. haha. Doakan eh kami hingga ke jinjing pelamin. Nak sgt kahwin dgn amir! Zzzzz :p Amin :)

No comments: