lalalala

This is a short story from teenagers girl , the true story based on her life =)

Tuesday, May 15, 2012

Thinking of you ? NEVER :)

Assalamualaikum :)
APA GUNA ada otak tapi tak berfikir , ye dok ? suddenly , call aku marah2 sebab tulis blog pasal dia. what the F? ini blog aku , sukahati aku lah. and one more thing . ada ke eh aku mention nama dia -__- *saya blur disitu :) Haha , seriously suara macam apa je and then pot pet po pet . funny gila kalau loudspeaker. ahaks! And yes , aku tulis pesanan dekat older post pasal "HATI-HATI BILA BERKAWAN" kan? nak cakap aku fitnah kenapa cik abg oi ? betul lah , sebab aku sndri dh ada pengalaman , kenal2 cmtu , couple and jumpa . last2 life teruk . kalau tak kenal kau , tkdanya jadi cmni . thats why aku pesan camtu . ntah . aku malas doh nak gaduh dengan budak umur yg meningkat ni. Call aku semata-mata bgtw dia dh jumpa depan2 sorang gurl nama apa ntah . So ? motif ? jumpa camtu je . ada tahu perangai sebenar kau ? takda kn? Tggu lah masa tu akan tiba . and semua pun tak boleh accept kau , serious life kau takkan ada sesiapa pun dah. Aku malas doh nak bising2. ramai gila membe aku cakap jangan layan org camtu . aku tak layan tapi dia yg over semacam . menyemak call2 . sudah lah. penat lah. aku nak blah pun susah . hishh . malang betul lah .

Ye , aku tahu lah kau sayang aku . tapi memang aku tak boleh nak berbaik selagi si ehem tu ada dalam life kau and . mybe smpai bila2 lah aku benci kau . sekarang biar aku ulang , sekali putus , putus selama-lamanya . okay ? serious penat doh . aku boleh sgt nak berbaik dengan but cara kau tu yg paksa supaya throw kau. thats all , Ego kn ? yeah lelaki kn . standart la :) and btw , jagalah bestfriend forever kau tuh elok2. dia kan nanti nangis :( bila takda kau , kau yg story . haha ;p 


to stalker : Nak cakap aku macam2 ? sila sgr cerita dari saya dan dia okay ? jangan nak bajak sangat macam kau tahu life aku . aku kenal dia dua tahun , bukan macam korang . okay ? kenal lah dia dengan lebih mendalam . harap ta menyesal ^^ ini pesanan aku untuk kaum hawa taw XD hhaha thanks sebab rajin baca blog aku yg cute ni :p

No comments: