lalalala

This is a short story from teenagers girl , the true story based on her life =)

Tuesday, May 15, 2012

No more about him XD

Assalamualaikum ^^
Yeah :) No more about him ! Tak kisah lah dia nak berkawan dengan siapa or nk buat apapun . sebab apa yg dia nak aku bagi , aku cakap lembut2 kau cakap kasar2 . so , memang tkde peluang ah nak berbaik dengan kau okay ? Dah tawar sgt. kasi gula sikit boleh ? Hahaha . aduhai , Lantak lah aku nk buat apa sekarang . so kau jangan nak menyemak dalam life aku. adik beradik kau semua aku dh block , kecuali kak nora . entah kenapa aku taknak block dia. sebab dia baik dgn aku kot* hmm lantak lah . ada majlis aku lek je nak ajak :) Btw , guys . thanks for support me k ? Hanya tuhan yg akan balas kalau org yang suka berdendam ni . right ? hehe , Ada org cakap , kalau anjing menyalak , perlu ke kita menyalak balik ? tak perlu kn ? so , bila org tak puas hati apa kata kita diam , lama2 fedup la tu :) So , kali ini aku tekad , aku buang kau jauh2 dari life aku. please jgn nak memekak call rumah aku dah , Annoying gila . And aku takkan pernah ganggu life kau dah , so , kau jgn contact aku dah . Bila aku bagi peluang kau sia2 kan. ini makan diaaaa XD haha . You're nothing for me right now okay ? Tuhan lepaskn aku dari kau sebab tuhan tahu aku akan dapat yg terbaik lagi dari kau . kau ala2 je la berubah. walhal , aku tgk baran kau masih ada je. ego? makin ada je. so , better aku blah :) Aku bukannya perempuan sosial tidur sekatil dengan lelaki semua okay?
aku hanya berkawan , macam kau :) Kau IM fb , aku BBM , so tkda beza kn ? Hanya berkawan :) Biar kawan beribu . kasih biar satu . right ? Buat masa sekarang , single adalah jangan paling terbaik.

p/s: korang kenal dulu betul2 dengan siapa korang berkawan , jangan main couple apa bagai , nanti teruk . kenal hati budi masing2 . jumpa semua dulu . kalau tak nanti jadi macam aku , tercouple dgn mamat tutttt ! hancur terus life aku . but manusia semua boleh berubah :) Allah sentiasa mengampunkn umatnya . Insyaallah :) So , berhati2 lah bila berkawan . Jangan nak berkawan difacebook dh over bagai jumpa pun tidak :p and bila org tahu perangai kau sebenar , takda siapa pun nak kan kau . INI KENYATAAN .
                                                                                                                  Lots of love , faten deanna :)

No comments: