lalalala

This is a short story from teenagers girl , the true story based on her life =)

Monday, April 1, 2013

Assalamualaikum~
Happy Anniversary to US!
And some couple out there yang sama date dgn kiteorang. Hihi, 1april and yeahh Happy Aprilfool dayyy!
Harini seronok sgt2. Satu hari berjalan2 dgn amir! smlm dh kerja sama2. mmg barai penat sgt. tapi harini happy sgt!.

Lunch makan Texas Chicken, Okay, Igt sedap la sgt kan. rupanya biasa jea. itu yg orang cakap sedapppp nak mampuih? Haha. KFC terbaik lagi rasanya. Opsss. Sorry :p hehe. Its my opinion kot. Pendapat masing2 kan :) After lunch tadi terus gerak ke PWTC. ada Karnival kasut okay.  OHH MYYYYY! Gile betul tgk kasut2 tadi. sangatttt cantikkkk and murahhhh! But aku beli sepasang je :( Okay sedih gileee. Haha. Sbb nak save bajet. Amir dh masuk gaji ni. yeayyyyyy! haha. Amir pelik je tgk perangai aku shopping tadi. bukan apa. everytime tgk kasut mesti cm terjerit sikit. kay sakai. haha. Aku main tarik je tangan amir!

Okay lepas je tgk karnival kasut semua en, Tiba2 ada pulak pameran pengantin apa bagai, aku pun mengajak la si amir ni. Haha. Gila kau taknak! Syok kot kalau bab2 kawin ni. Bhahaha. First masuk je en, Orang tu terus tanya korang bila nak kawin? meh amik pakej apa bagai ntah. Haha. Mcm nk kawin skrng pulak kn. Amir cakap lebih afdal bawak parents, takda lah staff dkt situu fikir kami ni couple bodoh2 jaa :p

Haha, Over pulak aku. Jalan2 nampak photobooth ni. Lawa kn? Harga pun lawa. haha. dh habis jalan2 PWTC, Terus gerak ke KLCC pulak. tgk wayang. haha. Cerita WARM BODIES. Tersangattttt besttttt! Zombie bercinta taw. Zombie pun taw bercinta . haha. Amir ckp, zombie tu usaha utk cinta sejati dia. amir ckp amir usaha, aku camna? *Krik Krik*. Bahhaha. Usaha lah, kalau tak tkde lah aku fikir sampai serious cmni kan.

Haihhh, sayang gile kot dekat amir. amir je taktaw -__-! Okaylah, Dh habis cerita. Oh yaaa! Tggu story berikutnyeee! Mesti korang akan suprise. suprise sedikit jelah. haha. Tggu taw :D Byebye xx

No comments: